Tuesday, August 18, 2009

Terapi Jiwa - "Allah Knows"

**

ALLAH KNOWS

When you feel all alone in this world
And there's nobody to count your tears
Just remember, no matter where you are
Allah knows.. Allah knows
When you carrying a monster load
And you wonder how far you can go
With every step on that road that you take
Allah knows.. Allah knows

CHORUS
No matter what, inside or out
There's one thing of which there's no doubt
Allah knows..Allah knows
And whatever lies in the heavens and the earth
Every star in this whole universe
Allah knows..Allah knows

When you find that special someone
Feel your whole life has barely begun
You can walk on the moon, shout it to everyone
Allah knows..Allah knows
When you gaze with love in your eyes
Catch a glimpse of paradise
And you see your child take the first breath of life
Allah knows..Allah knows

CHORUS

When you lose someone close to your heart
See your whole world fall apart
And you try to go on but it seems so hard
Allah knows..Allah knows
You see we all have a path to choose
Through the valleys and hills we go
With the ups and the downs, never fret never frown
Allah knows..Allah knows

CHORUS (x2)

Every grain of sand,In every desert land, He knows.
Every shade of palm,Every closed hand, He knows.
Every sparkling tear,On every eyelash, He knows.
Every thought I have,And every word I share, He knows.
Allah knows
-------------------------------------------
Cik Skaf : "I am not afraid to stand alone….If Allah is by my side, Everything will be alright,
Gonna keep my head up high"


** (spt biasa vc kt u-tube, 1st round dimainkan,
t'sangkut2 skt. slps tu baru okey..)

12 comments:

Razak said...

Salam Kak Skaf...

Allah melihat apa yang kita kerjakan dan apa yang kita kehendaki

anaklaut said...

salam..cik skaf,

terima kasih singgah anaklaut

anaklaut ambik major sains saja..:)

Cik Skaf said...

Razak : salam. Ya, Allah sentiasa melihat, sentiasa ada dan sentiasa tahu apa yg kita zahirkan dan apa yg kita pendam di dalam hati.

Thanx razak, sentiasa jd the 1st one yg komen utk entri2 k.skaf. TQVM. Wah! ada pic baru nampaknya..

Anaklaut : maksudnya tu - course pendidikan major sains ke? Gd Luck ya utk paper2 akan dtg.

hang nadim said...

salam Cik SkaF selamat Menyambut bulan ramahdan yang mulia yang akan menjelma tidak lama lagi, semoga keberkatan bulan ni akan sama-sama kita rasai....
sekian terima kasih

zai said...

Salam Skaf..

Selamat Menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak. Semoga kita semua dapat menunaikan ibadah puasa dan sembahyang terawih dengan jayanya..

Mmg benar..Allah sentiasa melihat dan mengetahui apa yg kita lakukan tetapi itulah fakta yang sering kita terlupa...

Cik Skaf said...

Hang Nadim : *tergelak baca ucapan hang nadim. hehe..ya ya sama-sama.*
Okey.. nak ucap Selamat Menyambut Ramadhan juga pada Hang Nadim. Moga ibadah puasa kali ini lebih baik dari tahun2 lepas.

Cik Skaf said...

Zai : Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak buat kak Zai juga. InsyaAllah kak sama2 lah kita doa yg kesihatan kita, keluarga dan sahabat2 lainnya terjaga baik dan bebas dari wabak penyakit, moga ibadah puasa dan lain2 ibadah kita di bulan Ramadhan kali ini dapat kita laksanakan dgn sempurna.

abu muaz said...

Salam. Yes Allah memang maha hebat sifatnya.... malangnya manusia yg Allah jadikan ni pulak sombong tak sedar diri.

Anonymous said...

Salam D eh Cik Skaf :)

Maaf lama tak memberi ulasan kat blog ini. Dah banyak entri juga yang saya terlepas. Waktu rehat ni nampaknya dihabiskan dengan membaca entri cik skaf ajelah :)

Selamat Menyambut Ramadhan. Balik BP ke hujung minggu ni? Salam untuk semua.

- En.Zam

a kl citizen said...

assalammualaikum

salam perkenalan dan salam ziarah..
best lagu ni

nota penutup skaf pun, ayat2nya cantik sekali

ubaidillah alqasam said...

salam komen.. be the mu'min solehah among the the muslim....salam ramadhan ea kak,,,

Cik Skaf said...

Abu muaz : begitulah .. namapun manusia.

En. Zam : eceh!tiba2 muncul. ke mana menghilang.. Salam Ramadhan. InsyaAllah sy akan balik kg Jumaat ini.

a kl citizen : salam ukhuwah. terima kasih ziarah blog saya cikgu.. :)

ubaidillah : salam ramadhan jugak dik. Bz kuliah yer skrg?