Monday, July 27, 2009

Memo Cik Skaf

Memo Cik Skaf :

Disebabkan malam ini agak free, maka niat di hati nak tukar2 template blog ni - Guna kaedah cuba jaya. Jadi kalau ada yg rajin kerap berziarah ke blog saya dan melihat asyik berubah2 rupa. Janganlah terperanjat pulak ya. Dan andai pula tergerak hati nak memberi idea - mana yang paling sesuai adalah amat saya alu-alukan.. :-)

Owh satu lagi, Maaf, Lupa sangat2 saya nak inform "sesuatu yang penting" pada teman2 yang mempunyai kedua-dua nombor telefon saya. Line sy ***-***4927 itu dah hampir 2 minggu "tergendala perkhidmatannya". huhu... Telefonnya yang rosak. Mintak diganti baru agaknya tu. Atau mungkin merajuk dgn saya kerana jarang gunakan dia. Ia hanya digunakan untuk membuat dan menerima panggilan sahaja - huhu.. saya masih tak selesa menaip sms guna henfon Sony Ericson la. Tetap juga suka dengan Nokia.

Sekarang telefon Sony itu sedang di hantar servis. So buat masa ini, saya menggunakan satu line sahaja iaitu yang ***-***0695 itu. Harap kengkawan yang nak call atau berkirim msg, hantar ke nombor ini, sehingga maklumat lanjut tentang nombor lama itu diberitahu kemudian.. (eceh !!)

* Mcm poyo plak rasanya bg notis camni kat blog..haha

6 comments:

Abd Razak said...

Salam cik,

Template ni dah nampak cantik tapi kalau nak tukar pun takper, saya boleh tolong carikan address website yang menyediakan template yang cantik-cantik..:)

Cik Skaf said...

Salam razak. Slmt pagi.. Wah! boleh tolong carikan ke? okey.. kecik tpk tangan nyiru sy tadahkan...huhu.

anaklaut said...

salam..

terima kasih kerana sudi singgah anaklaut..:)

mana ada poyo..biasa lah tu...

Abd Razak said...

Salam cik...

Ni saya singgah nak bagi website yang dijanjikan...3 website ni saya tgk ok sgt utk tukar template cuma yg dari scrappinblogs, still pakai template blogspot cuma ambil script di website tersebut & letak kat layout, kalau tak faham inform me...tq

http://www.bloggertemplates.org/
http://btemplates.com/
http://scrappinblogs.blogspot.com/

Cik Skaf said...

Thanx Razak. Saya akan simpan add nie. Akan sy gunakan kemudian.

Sejak dari malam tadi saya dah mencuba menukar2 pelbagai rupa bentuk blog ini, tapi akhirnya saya fikir BUAT MASA INI, saya kekal dengan template yg sedia ada. Apapun. thanx ye.

Cik Skaf said...

Anak Laut: tak poyo eh? .ok2, kalau letak nombor telefon penuh agak2 poyo tak? haha..

Razak : sekali imbas, dr jauh awak nie mcm ND lala zaman muda2 dia la..zaman2 filem jejaka perasan tuh..hehe